בן גביר מציג טיוטת הסכם לריצה משותפת: "סמוטריץ', בוא נחתום"

אבי יעקב No Comments on בן גביר מציג טיוטת הסכם לריצה משותפת: "סמוטריץ', בוא נחתום"

21 יום לסגירת הרשימות; בן גביר "חתם" על הסכם לריצה משותפת וקרא לסמוטריץ': "לא צריך עשן לבן, חתום על ההסכם עוד היום". יו"ר הציונות הדתית הגיב: "לא מנהלים מו"מ בתקשורת"

בן גביר וסמוטריץ' צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ממשיך לנהל את המו"מ בתקשורת: יו"ר עוצמה יהודית, חה"כ איתמר בן גביר מגיב הבוקר (רביעי) לקריאתו של יו"ר הציונות הדתית לריצה משותפת ומפרסם טיוטת הסכם לאחדות וקורא לסמוטריץ' לחתום עליה.

בהתאם להסכם עליו חתם ח"כ איתמר בן גביר, הציונות הדתית ועוצמה יהודית ירוצו ברשימה מאוחדת ושוויונית, ובהנהגה משותפת. סמוטריץ' יוצב במקום הראשון, בן גביר במקום השני, ושאר חברי הרשימה ישובצו באופן שוויוני לאחר מכן. הצדדים ינהלו מו"מ משותף עם מפלגת נועם, במטרה לצרף את המפלגה לאיחוד.

לדברי ח"כ בן גביר: "לפני כשבוע יצאנו לדרך עצמאית אחרי שהבנו שבצלאל לא רוצה אחדות ומבקש לפנות לימין הרך, וזכינו לתמיכה אדירה בחוץ".

בן גביר הוסיף: "למרות זאת וכמו שהבטחתי – אם בצלאל יתעשת וירצה איחוד שוויוני – דלתי פתוחה. אין צורך בעוד מו"מ חסר תכלית ואין צורך בעשן לבן. חתמתי הבוקר על הסכם לריצה שוויונית. בצלאל, אני קורא לך לחתום כבר היום, ונוכל לחגוג הערב את האחדות".

סמוטריץ' שנשאל על כך סירב להתייחס ואמר: "לא מנהלים מו"מ בתקשורת".

כזכור, אתמול (שלישי) עם סיום הפריימריז בציונות הדתית, קרא סמוטריץ' לבן גביר לשוב למשא ומתן: "אנחנו יוצאים הערב לדרך חדשה. שמעתי את דבריו של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו שקרא לי ולחברי איתמר בן גביר להגיע לאחדות, ואני מסכים איתו וקורא מכאן לאיתמר: ידי מושטת לאחדות, בוא ניפגש כבר מחר ונשב עד שייצא עשן לבן כדי להגיע להסכם על ריצה משותפת יחד עם הנבחרת המופלאה שבחרנו היום".

נזכיר כי המועד האחרון להגשת הרשימות לכנסת, הוא בעוד 21 יום בלבד ב-15 לספטמבר. עד אז צריכים ראשי המפלגות להחליט לאן פניהם מועדות ואילו חיבורים לייצר.



0 תגובות